Friday, September 11, 2009

tetamu vvip..


salam..
today my lucky day.. saya dikunjungi tetamu diraja..
DYTM Tuanku Raja Muda Perlis Tuanku Syed Faizudin dan Tuanku Lailatul Shahreen..
speechless... anyway .. saya menjunjung kasih atas keberangkatan baginda berdua mencemar duli,, melawat saya....

Semasa tuanku berdua tiba... saya sedang on9... dengar funkerFM... on9 FB.. on bbyflower.blogspot... :)
sempat juga baginda melihat web funker.. bertanya bermacam2 soalan...
that time DJ TOM sedang bertugas... TOM sempat wish selamat mendengar kepada baginda berdua... walaupon kedengaran DJ Tom agak gugup... namun tom dapat mengawal keadaan dgn baik.. tahniah tom.. kerana tuanku turut memuji cara tom berdj...
tuanku juga sempat request lagu ... lagu 'the beattle' dan tom dengan sporting menunaikan permintaan baginda..
pada saat2 terakhir baginda berangkat pulang.... DJ tom turut menjunjung kasih atas kesudian tuanku berdua mendengar funkerFM...
Terima kasih jugak kepada dj Tom kerane sporting dan sangat profesional melayan tetamu saya.
tQ33....
blog comments powered by Disqus


MusicPlaylistRingtones

 

Friends