Friday, September 11, 2009

memoir


salam..
bosan nyaaaaaaa.... arghhhhhh ,, bile bole balik...?????
Ermmm.. rase nak gelak tgk entry saya yg bawah ni... skema giler,, muahahahaha ni kalau nicc bace,, sure teruk saya dikutuknyer.... hehehehehe

tgk chat box sebelah... anizah sedang membebel... hehehe.. saje saya malas nak komen, nanti lagi panjang lebar ceramahnya... baik diam kan je :D
tiba2 teringat pulak, kisah skandal yg anizah taip tuh....
mase tu.. saya masih di UM.., cinta mase stadi.... huh gile ahhh... bile igt balik...
tapi masa tu kenapa saya x sesedih kali ini? may be mase tu sy budak lagi agaknya.. (haishh budak ke 21 tahun)
remind... ade seorg budak 1 kolej dgn saya time tu...gurl ni cantik... seksi.. free hair... mmg cun habis arr,, glamer bagai kat kolej..
mase tu... x-bf saya selalu jugak dtg kolej kalau dia free, or dia ade game di kL or selangor... dia akan melawat saya... n kalau saya free, kami akan keluar makan.. shopping..
rupa2nya minah ni selalu je perhati xbf saya...
suatu masa tu... kalau x salah saya... final exam... so saya sgt bz... n sy x ada masa utk mamat tu
ermmm biasalah... sy bz... itulah di jadikan alasan utk dia keluar dgn minah tu..
bergaduh teruk jugak time tu.... sbb die mengaku keluar beberapakali dgn that gurl.... dgn alasan yg sgt 'kukuh'---> 'awk bz.. x de mase utk saya,, die pon exam jugak... tapi dia ada masa utk saya' .. huh sy masih igt ayat tu....
ermmm... time tu saya sgt sedih... tapi sy keras hati.... sy x menangis,, lagi pula.. sy x nak jejas kan mood exam saya....
selepas selesai final exam tu... saya balik kg... mase tu.. dh berminggu2 x cntact... ye laa die ngah happy dgn new gf...
saye pulak...? saye masih ade kawan2 yg sgt sygkan saye.....nizah.. akeem... sepOl.. ain.. shahiela,,
betul kata org.... kalau kita sygkan org tu... biarkan die pergi... kalau dia kembali.. maknenye,,
he's urs
x sampai sebulan pon kami clash.... tiba2 dia muncul,, die ckp.. dia x bole lupakan sy... dia nak kan saya semula... (senang je kan?)
kata die.... dgn budak tu... 'kwn biasa je' ishhh3... kesian...
tapi... sy x bagi pape jawapan.... dia faham...dia kenal sy... sy seorg yg degil lagi keras hati...
time tu.. mcm2 laahh dia buat... semata2 nk pujuk... ermmm...

lelaki..... kenape eh? bile boring... cari girl yg cantik2.. seksi2... pandai goda2... alasan? utk suka2 je, or... kwn biasa....
bila nk berbini.... pandai pulak nak cari yg baik2.... yg x seksi2... ishhhhh x adil tul!!!

haihhhh ape laaa saya melalut niii.... hwaaaaa... bila boring cm ni laaa jadinya....
:( malam tadi bertekak dgn B.... ishhh,, nurfazura azzaty tlg laa jgn rumitkan keadaan...
arghhhhh... x nk pk.... biar laa.. ape nak jadi sekali pon..... ~saya sakit hati~
blog comments powered by Disqus


MusicPlaylistRingtones

 

Friends