Tuesday, September 15, 2009

i'm hOme... alhamdulillah...

salam..
yeahhhh... akhirnya....
home sweet home..
happy tak terkate... :P ,, walaupun syg lebih suke saya berehat di hospital.. but i'm bored there
kat rumah kan best.... ada my 'bantal wangi' n my fat moo.... windunyerrr...,,

sampai je umah.... ade sikecik... x pegi school.... uwaaa winduuu kat anak buah... muahhh
nak tahu?? kelakar anak buah saye.. saye masuk je umah terus die give me a teka teki,,, hehehe
''acu... can u ance me? i have a teka teki... a got it at school....'' kate die...
saye pon excited je nak jwp.... ye lah... teka teki budak 5 tahun.. ape laa sgt kan? ngeeeee
''ermm... teka teki ape tu?? sure... acu will ance u''
''ok... if elephant naik beskal?? manusia naik apa?''
wohhh... saye pon.. ape lagi... buat2 laa pk.... haihhhh susah betul nak jwp nii.... hehehehe
then... saye jwp... ''manusia naik heran.... mesti laa heran sebabbbbb.. tgk elephant tu cycling''
''is it true?'' saye tanye....
'' no! u are wrong''.....
uwaaaa dia kata salah jawapan saya.... haihhhhh cane bole salah ni....
''kenapa salah???'' saya tanye....
''manusia 'naik angin'........,,
''must be laa manusia 'naik angin' when elephant cycling ,, because why... the beskal broken...''
budak kecik ni jwp dgn selamba...
i'm speechless... uwaaaaaaa... balik2 je dah kena.... :P

rehat2... sambil on fb... ramai wish kat inbox... "TERIMA KASIH'' semua....
(hi dik...sihat? semuanya ok kan?...i knew...u can handle it...u r a strong person.....
ok dik...tq for your concern....take care...remember..no matter what people assume who you are..You are who you are...Be yourself and just change yourself for nobody but YOU...) ni komen dari abg airiel.... abg yg selalu ambil berat pasal saya... erm.. da lama dia x muncul.. tibe2 hari ni dia ada... 2 minggu x contact.. tibe2 hari ni dia gitau dia ilang berat badan 25kg.. 25kg in 2 week??? byk tu.... mcm something wrong je bout him... hope abg ok.... doa saya...

msg dari... fedtri... khairil muhaimin.. ermmm... thanx guys...

tgk hp... ngeee.. ade msg dari cik cepet tito a.k.a norhidayah,, wehhh msg bile ni.. hehehe sowieee
esok2 ehh saye balas....
msg die--->'nyah, r u ok? oh my beshfren. sepatah pon ko xckp kt aku ye'
hehehe... malas aku gitau ang.... kang potpet3 mcm nenek kebayan maaa... hehehe aku ok pet.. dun wori...
then bace msg dari encik penjahat sedunia.... ngeeeee
---->salam, apa kabar ty ari ni? sabar ye dik. byk2 ishtifar, abg doa moga ty cepat sembuh...~~
wat do u think??(buat yg kenal en penj) msg ni abalon yg antar okek...ni no die +628xxxxxxxx55..... haaa betul kan no die?? hehehehe
pas ni nak suh dia tukar nama .. x yah guna 'ketua penjahat' lagi.... ngeeeeee amponnnn abalon.

byk lagi msg..... penuh inbox dua2 hp....
tQ semua...... bertuah saya ade kawan macam kamu semua... :)

ermm...ape lagi eh??
erkkk... ptg semlm... saye dgr ceramah.... ceramah dari kekasih hati ku... en affa,,
x abis ceramah kat ym... die sambung kat phone..... nak x nak saya 'terpakse dgr' :p
''kenapa syg x dgr ckp b?????????? kenapa syg degil??,, b syg u... b x nak hati u sakit...
b x nak org sakit kan hati syg lagi.... kali ni b nak monitor betul2... x nak sesiapa pon sakitkan hati syg lagi....plzzzz syg ... tlg laaa jgn bukak web tu lagi.... dgr ckp b..!!!! biar je dia nk ckp ape..
nanti penat ,, die berhenti laa..... bla3333333.... potpet33333...''
saya dgr je.... ade gak lawan... ngeeeee... :P

time ni.... saya happy dah bole balik umah....
tibe2 sedih igt sorg gurl... my besfren... little berry aka kiki,, :( ape kabo die agaknyer....
dah discharge ke belom.... kikiiiiiii... mis u.... get well soon dear...
kalau dah keluar wad.... cepat msg aku okek???
blog comments powered by Disqus


MusicPlaylistRingtones

 

Friends