Monday, September 07, 2009

Di bADai AsmArA...

salam..
10.46pm..
dah berape hari x update blog ni..... bz je minggu ni.... haha alasan... ermmm x de mood,, itu yg sbenarnya.... :P
last sabtu.... saye bz giler dirumah org tua2 tu..... penat... dah lama jugak saye x jenguk sana...
ciann makcik2 tu rindu saye... hehehe rindu ke?? :P
penat otak sebab da lama x buat akaun.... nasib baik ada yg sudi tlg saye.... thanx akeem.... jasa mu dikenang.... :D
balik je dari sane... saya terus tido... wahhh betul2 penat kan.... sampai kul 6.30 ptg... ma saye kejut semayang asar... uwaaa... rase nak tdo lagi jee time tu... :P
ishhhh... saye bukan merungut,, sbnarnyaa.. saya enjoy ngan kerja kat sana....
saya x kesah,, walaupon penat... or kena buat mcm2 kerja.... saya ikhlas insyaAllah... :D

hari sabtu tu jugak.... saya berbuka di luar... wif parent n tetamu abah.... ishhhh malas sbnarnya... but abah ber ia2 ajak.... :(

ahad pulak... balik penang.... projek abah... nak belikan baju raya utk anak2 yatim... dari sebuah rumah di Nibong Tebal... ada 38 org semuanya.... wahhhhh.... best.... comel2 adik2 tuu.... :D
erkkk.. perluke saya cerita semua niii... huhuhu i'm sorry,,

ermmm nak citer ape yerr....
hehe smlm... saye terima 1 sms... dari edey.. kwn saye ... nakal gak SMS tu.... :P
-->"jka awk "BACA" sms ini, awk "SUKA" saya...... jka awk "PADAM",, awk "RINDU" saya ....,
jka awk "BALAS" sms ini,, awk "CINTA" sy.... jika awk x buat pape , awk "MILIK" saya....
>>> ape awk nak BUAT.......
uwaaaaaaa... jahat tul mamat niiii.... haihhhh... saye x balas pon.... huhuhu... memang kwn2 semua tau... saye ni memang jenis malas angkat col.... or reply sms dorg........ :P
then mase edey col.... saye kate... saye x reply sebab saye x de kredit.... hahaha padan muke..
meh sini... nak :sepak: sket si edey ni..... jahat tul

time saye tulis kat blog nii.... my luv ngah on air... :) jiwang,, ehhh betul ke BF aku tuh?? huhuhu
selalunyerr rock.... keras...
haihhh mlm ni.... jiwang karat sgt.... romantis.... time pm pon... manje2 je bahase nya...
lagu2 pon.... adehhh... mcm nak gugur jantung saye nii.... heheehe
uwaaa... siap ade puisi spontan... tQ syg.....
alhamdulillah... ALLAH dgr doa sy.... rasa mcm segala kesabaran saya selama ini ber baloi..
harap... semua ok2 aje pas ni....

Haruskah

aku Terus Merayu Padamu
Haruskah

aku Taburi Janji Beribu
Untuk Menembusi
Tembok Hati Sanubarimu
Ataupun

aku Hanya Penanti

Mengapa
Dikau Meragui Keikhlasan
Setelah Kuberi
Pengorbanan dan Kesetiaan
aku JaDi Perindu
Pada Istana Madu
Kini MenjaDi Sangkar Hempedu

Mungkin ku Pentafsir
Yang Gagal Mencari
Pengertian Cinta
Akhirnya Melara

Korus
Kau Insan Misteri
Penuh Rahsia Cinta
Kulemas Dalam Arena
Meredah Nestapa
Sukarnya Menguasai
Bahasa Cinta Kita
Berilah Kepastian Sebuah Cinta

Bisakah
Silap Kata MenjaDi Penanda
Dapatkah
Kecewa ku MenjaDi Harapan
Marilah BerganDing
Mengharungi Badai Asmara
Dunia Dikecapi Penuh Bahgia

TQ for the nice song.... u are so sweet dear.....
blog comments powered by Disqus


MusicPlaylistRingtones

 

Friends