Tuesday, September 08, 2009

cinta x bersyarat

salam...
hari ni saye sedih,,
sedih kerana,, org yg saye syg bersedih... :(
ayah die sakit.. n he admitted.. so sad... sabar ya syg... if u need me, i'm here be with u..
ermm... saya faham, apa perasaan dia ketika ini... menangis lah.... llki juga perlu menangis,,

ermm...
pernah x korg rasa benci?
perasaan tu teruk sangat... sampai,, kalau ikut hati yg 'bodoh' ni... saya bole hilang respect pada org lain... ishhhh nauzubillah.... ya ALLAH pelihara lah iman ku... jauh kan diri aku dari sikap buruk lagi keji.... AMINNNN...
saya x pernah benci org.... (sebelom ini)
sebenarnya,, sekarang saya makin keliru... keadaan sekeliling seolah hendak mengatakan saya yang bersalah...
tapi saya sangat pasti.... SAYA X BERSALAH....
statement2 kwn2 beliau seolah2 semuanya menyalah kan saya,, mcm pagi tadi... ada sorg tu... kami ber PM... tiba2 dia mcm marah saya mengatakan kawan nya tu x salah.... yeaaa opkos beliau x salah... saya x pernah salah kan beliau pun...,, saya x pernah memutus persahabatan kami,, (it's so childish)
tapi... beliau yang delete fren di fb..... termasuk kawan2 dia jugak...
menyindir dan seolah mempersendakan saya di chat room.... (mungkin saya terlalu sensitif,, but saya bukan budak kecik yg tidak memahami)..
kepada kawan beliau tu... saya dah explain,, saya tak cakap n x pernah cakap bf saya baik....,
mungkin suatu masa sebelum ni,, dia agak ------,, tapi tak bermakna dia x bole berubah..
kenapa semua org hanya nak menghentam? x bole kah berfikiran terbuka.... nobody perfect,,
okayyy... betul kata kawan that gurl,, mmg nobody perfect,, but kalau 2..3.. kali wat mistake yg sama,, kan susah zaty nanti...,,
yeaa.... 2 kali dia sakit kan hati saya.... betul....
tapi salahkah saya masih nak bagi dia peluang? hak saya... saya tahu apa yg saya buat... dan,, saya tahu apa yg saya mahu...
memang saya dah janji dengan diri sendiri,, saya x akan benarkan dia buat saya sedih pada kali yg ketiga,, n jika berlaku jugak.... masing2 kena akur takdir ALLAH... saya yg akan tgglkan dia...
masa tu... bukan sebab org yg nak kami berpisah... tapi..,, sebab saya yg nak mcm tu,,
harap2 tidak,,,

Ermmm... bile time sedih,, saya suka dgr lagu ni ---> cinta x bersyarat by element..

cinta x bersyarat

Tak ada sedikitpun sesalku
Tak bertahan dengan setiaku
Walau di akhir jalan
Ku harus melepaskan dirimu

Ternyata tak mampu kau melupa
Dalamnya cintaku yg hebat
Hingga ada alasan bagimu
Tuk tinggalkan setiamu
Demi nama cinta
Telah kupersembahkan hatiku hanya untukmu
Telah kujaga kejujuran dalam setiap nafasku
Karna demi cinta
Telah kurelakan kecewaku atas ingkarmu
Sebab kumengerti cinta itu tak mesti memiliki

Andai saja bisa kau pahami
Layaknya arti kasih sejati
Karna cinta yg sungguh
Tiada akan pernah mungkin bersyarat

Ternyata tak mampu kau melupa
Dalamnya cintaku yg hebat

~~one more.... kenape eh? kite x bole berfikiran seperti 2 insan kawan saya ni... bangge saya nak sebut nama dorg.... dj abg gelap N aniq..... 2 org ni sgt3 baik...x pernah bersangke buruk pada org lain.... positif je.. semoga saya dapat mencontohi dorg,, kata org.... x rugi kalau berkawan dgn org baik2~~ may ALLAH bless both of U... me proud to be ur fren..

blog comments powered by Disqus


MusicPlaylistRingtones

 

Friends