Thursday, September 10, 2009

munajat cinta.. 09.09.09

salam...
08.09.09
sakit lagi.... haihh...
that day... sy balik keja,, 3.50pm... woh awalnyer kan? hmmm.. rasa x sedap badan... sampai je umah.. gitau ma.. ma suh bik siapkan makan... sbb sy x puasa... opppsss huhu
bik masak nasi grg,, but sy mam sikit je.. x de selera langsung... ma ajak gi doc, but i dun wan,,
sy nak tdo... pas bangun, ok lah niii mama....jgn risau okek.
mase dlm bilik...
mama asked me "wat happen today'' tension? bergaduh dgn affa?''
sy jawap ''ishhh x de laa'' org letih je ma...tadi meeting lama... 2 jam++''
''ooo.. meeting ape?'' tanye ma....
''meeting ADUN,, x suke arr ma... nyampah sgt meeting ngan yb2 tuh....erghhhhh''...
''ermm... keja mmg cm tu bby,, sabar... kamu jgn nak angin2 dgn org... mama faham keja.. tapi kamu kena hormat org...''
blablablablabla..... sy cuma mendengar.... then, saya dah lena... tak tahu mama ckp ape....hehehe
ceramah mama di petang hari....

bile sedar je dah pukul 6++pm,, sebab ape sy terjage???
sebab,, ade org kacau.... ada org col,,
''helo syg... buat ape tu?'' hehe my luvly hubby..
''tdo'' jwp sy...
''eh bangun laa syg dah petang ni''
''ermm.. okayy, b kat mana? ayah mcmana?''
then kami borak2.... n die menangis..... die betul2 risaukan ayah die... saye pulak,, sgt3 risaukan die... harap dia boleh handle situasi....
''bb pegi mandi syg,, bushuk.. nanti b col balik eh'' b syg syg... bye syg luv u, mis u''
''okay... me too''
pas tu... sy bangun,, termenung... saya memahami perasaan die... kasih syg anak terhadap bapa.. biarpon siapapun ayahnya... air dicincang tak kan putus.. syukur tiada dendam antara die dgn ayahnya....

pas mandi...bersiap2 utk berbuka... cehhh... sibuk2 jee kat dapor.... mcm laa puasa.. hehehe
mintak bibik wat carrot susu... tiba2 terasa nk minum.....
''oitttt buat sendiri laaa.... igt bibik ko ke'' kata abg aka musuh tradisi saye...
''yang tu pon nak suruh bik.... sape laa nak kawen dgn bb''
''org minta tlg ... huh!!!!'' balas sy... mesti laa kene balas... abg saya ni kalau x balas,, kang makin jahat...
''aihhhh... sudah2 mama pening kepale...'' kata ma..
tengok abg ngah wat fresh orrange.. mcm sedap je.... selambe je rase sket... muahahaha
abg terkedu...
''oittttt x puasa!!!!! maaaaaa.... bby tak puasaaaaaa''..
ishhhh abg saya ni kan.... dah 26 tahun.. tapi mcm 14 tahun.... benggong je kan??
hahahaha... best3 bole kutuk sesuke hati....

time tu saya dah rase x sedap badan... susah nak bernafas,, but saya diamkan aje.. malas nak gitau.. nanti semua org risau....
erghhh sbenarnya saya runsing....
pasal pm dengan kwn that gurl... saya kecik hati dia ckp mcm tu,, kenapa mereka masih tak puas hati?
runsing pasal kerja.... tension....
runsing pasal my love... saya lemah bile dgr die menangis... sy risaukan dia...
:(

abah mama n bik narti pegi masjid,, terawih... tggl saya n abg... abg malas nk pegi masjid hari ni,, dia nak terawih sendiri di rumah... huh!!! pemalas... ( nk tgk bola arr tu)
seingat saya time tu... saya tgk tv.. pastu nak kedapur ambil air... pas tu x igt pape dah
~!@#$%^&*()_+!@##$%%%^&&~
bile sedar je... ade kat sepital dah... ermmm :(
n abg arap bace mesej2 my b..... huhuhu sorry,, make u risau...

Hari ni....09.09.09
kerap jugak die msg... col.... saya tahu dia risaukan saya...
mase dia col.... dia ada tanya.. apa yg buat saya tension.... serius ,, sy memang tak boleh bagitahu dia.. sbb saya sgt syg kan dia... so sy tak mahu dia marah2.. angin2 watever..
so.. jln selamat biar saya simpan sorg....

ermmm... dlm pade susah ati mcm ni.... die sempat 'wat lawak'
''syg kite kawen nak?... kawen je bole selesai semua masalah ni.... bile dah kawen,, syg ade depan mate b.. so, x de org nak ganggu2 syg lagi.. nak pm2 syg lagi...'' kata die
time tu saya gelak2 je....
then.. sy gitau pasal doctor ckp... (private)
buat kali pertama.. saya dgr die memberi pendapat yg sangat matang... harap apa yang dia cakap dtg dari hatinya yg ikhlas... bukan semata2 dia nk jaga hati saya....

boring2 di wad ni kan.... saya pon google mcm2... sekodeng2 blog2 yg menarik....
blog moghammer.... tgk gambar... wahh cantikkk isteri mog...
then masuk blog seseorg.... sblom ni saya memang tak pernah masuk blog beliau...,,
tertarik saya dgn entry2 beliau yang agak mengelirukan....
kejap2 dia tulis.... (entry august 26, 2009) tertarik dgn ayat2 beliau,,
~~ ape yang aku buat ne bukan utk merosakan hubungan org tapi nak menyambung balik kasih org.. tgk la Allah dah bagi pentunjuk bile *die sakit masuk hospital.. buah hati die tak putus hantar sms bg semangat supaya sedar.. dan aku pulak time tu.. terus dipersalahkan.. bkn sikit tp ramai.. salah ke perbuatan aku.. kalo aku tak buat mcm ne.. buah hati *die pun takkan amek tahu dkt *die sampai bila bila dan skrg neh aku tgk dorg dah bahagia..

wahh.. 'baiknya' dia....
dlm entry (august 29, 2009) ~ pulak..... haihhhh... :) hebatnyaa kisah cinta dorg.... kalau lah dari dulu saya tahu mcm tu nye 'hebat cinta' dorg tu... rasanya... saya undur diri...
ermm dlm entry2 lain pulak.... nmpk beliau sgt sygkan bf beliau... ishhhh x faham den...
haaa ada 1 entry tu.... beliau mengatakan beliau 'memaafkan zaty' uikkk saya buat salah ape eh??
dorg yang bercinta.... tapi beliau memaafkan saya? sangat konpius...
ape pon benda dah lepas..... kawan tetap kawan.... dan saya tetap sayang kan dia sebagai kawan saya.... hakikat itu,, sesiapa pon x boleh pertikai kan...

Malam Ini Kusendiri

Tak Ada Yang Menemani
Seperti Malam Malam
Yang Sudah Sudah

Hati Ini Selalu Sepi
Tak Ada Yang Menghiasi
Seperti Cinta Ini
Yang Slalu Pupus

Reff :

Tuhan Kirimkanlah Aku
Kekasih Yang Baik Hati
Yang Mencintai Aku
Apa Adanya…

Mawar Ini Semakin Layu
Tak Ada Yang Memiliki
Seperti Aku Ini
Semakin Pupus…


blog comments powered by Disqus


MusicPlaylistRingtones

 

Friends