Wednesday, January 27, 2010

nothing tO say.. :|

salam...
rabu.. 11.08pm..
nak tido... tapi mate nii belom nak pejam...
terase nak tulis kat sini...
tapi.. nak tulis ape ye....
ermmm...

owhh ye... ari niii....
seseorg telah add ym saye...
gurl....
name die ****

**** ~ hii... thanks ya accpt me..

me ~ aii... :) same2.... u sape yerr?

**** ~ u mungkin tak kenal saya.. tapi u mesti kenal **** kan?

bile that gurl sebut je nama tu... sy terus terpk....

me ~ owhhh okay... u ni gF die?? :)

**** ~ yeaa.... n no...

me ~ Y ? kenapa ada 2... ya dan tidak ?

**** ~ ya sebab dia ckp syg sy... tidak... sebab sy tak rasa.. :(

me ~ owhh okayyy... maaf ya... sy tanak komen... :) ekceli, sy sebenarnya dah tanak tahu pape pasal dia... :)... kenapa ya awk pm sy ni?

**** ~ mengapa? tak boleh ke? sy nak kenal2 dgn awk... nk berkawan dgn awk... salah ke? sy teringin nak tahu karektor awk... yg buat dia tak bole lupekan awk...

me~ ermmm... x salah.... nak kawan x salah... sy kawan dgn semua org yg ikhlas.. :)
tapi sy tak suka org nak kawan dgn sy atas sebab2 tertentu.... :)

**** ~ sy ikhlas... awk jgn salah faham....

blaaaa.... blaaa.... blaaaa....
lama jugak sy borak2....
mcm2 die cerita.....
walaupun sy x selesa... tapi sy layan gak laa.. :(

ermmm...
blog comments powered by Disqus
 

Friends