Monday, December 14, 2009

;)



salam...
hari isnin yang bahagia...
bahagia kerana semua dah selesai....
yang patut berakhir telah berakhir...
syukur ke hadrat ilahi...
walaupun...
dalam hati rase terkilan...
ye lah.... sebelom ni bercinta yang bagai2.... dengan tunang orang...
uishhh x pernah terpk sy nak buat macam tu...
rasa bersalah terhadap tunang nya...
SEMOGA ALLAH AMPON KAN DOSA SY...

ermmm.. lumrah hidup... manusia ada mcm2 jenis..
kadang2 rase nak senyum...
tgk telatah org....
'wat mcm x bersalah....,, seolah2 seperti dia yang teraniaya....
ermm... hehehe pape je laa kan....
semoga dia tenang dan happy buat macam tu...


pade saye pulak....
life must go on.... biar ape yg berlaku....,,
saye tetap saye..
Allah duga.. hanya pada insan yang terpilih...
bila sy ingat tu... hati sy tenang...
ade hikmah disebalik setiap yg DIA beri...
Alhamdulillah...

yang patut berakhir dah berakhir....

kini... kehidupan baru bermula...
sah sudah sy milik 'haji mohd izzat'.. ermmm
ramai yang bertanye..
siapa dia...kenape sy pilih dia... ape yg special nye dia...

okayyy...
sebenarnya... izzat ni... org biasa je...
seorg yg low profile...
humble..

dia juga...
soft spoken man..
mencintai 'baby' ~ same mcm saye...
sgt3 mencintai parent n adik beradiknya...
dia matang...dan tidak mengongkong saye...
menghormati sy selayaknya...
menghormati kawan2 saye...

wahhh... mcm perfect je kannn....
tidakkkk,, nobody perfect.. rite??
ade jugak laa...
benda2 yang sy x berape berkenan...
tapi...
biar lah dia ubah perlahan2...
sy suke dia.... dan sy sedang belajar menyayangi dia sepenuh hati serta menerima setiap kelemahan dia...
insya Allah...
harap dia pun begitu...
menerima sy dan kekurangan sy seadanya...
ermmm...
blog comments powered by Disqus
 

Friends