Tuesday, October 13, 2009

wanita yg kau piliH


salam... tuesday morning,,
bosan lak pagi2 ni.... mcm x bz sgt....
outstation ke krabi... kensel... atas2 sbb keselamatan... huh!! kali ni saye mcm excited nak pegi... batal pulak....
ganti dgn penang... huh,, x best penang....
weekend ni.. kene g penang laa jawapnya... sampai khamis... ermm...
budak2 PTD dari setiap negeri... mcm excited nk ke penang.... pm2 saye...
layanzz je laa...

owhh skrg.. sy ngah dgr lagu rossa.. 'wanita yg kau pilih' suke sgt lagu ni.... jom layan lirik die..


p/s~ *sygg... utk syg nieh okek... :P

Wanita Yang Kau Pilih


Malam selalu panjang
Di waktu aku merindukanmu
Kau bisa menjaga aku
Hingga diriku merasa teduh

Aku seperti kamu
Menginginkan dan memerlukanmu
Karena kita tak mampu
Selalu pergi menjauh

Kau jadikan aku ini
Wanita yang kau pilih
Untuk jadi kekasihmu
Dan kau pun tlah aku minta
Setia sepertiku

Aku percaya penuh
Kau kan buatku bahagia
Karna cinta tercipta
Datangnya dari dalam hatiku

Kau jadikan aku ini
Wanita yang kau pilih
Untuk jadi kekasihmu
Dan kau pun tlah aku minta
Setia sepertiku
blog comments powered by Disqus
 

Friends