Tuesday, November 03, 2009

rindu kamu

salam..
syukur alhamdulillah... tu je mampu sy ucap.. bila syg call sy,, jam 6++ pm smlm....
syukur,, oprtn success... berjalan dgn lancar... THANX GOD...
dgr suara dia... walaupun lemah je... dh buat sy rasa happy...
huh,, teruk kan rasa tggu org keluar bilik bedah tu.... (mcm tu lah agaknya org yg sy syg rasa... time sy sakit) huhuhu insaf3....

smlm tu mcm kelakar laa pulak... dia baru ja admitted... tapi... dh merungut2 bosan.... haihhh,,
kejap2 call sy.... kejap2 msg.... ishhhh3...
bosan lah... lapar lah.... sejuk lah.... ermmm.. mcm2 segala laa pulak mamat tu.... huh!!!

mlmnya pulak... i think mesti dia nak rehat... x nak ganggu dia....

hari ni... pagi2 sy msg die... then dia reply... x tdo... so sy call
borak2.... bla... blaaaa... blaaaaa...
dia asyik ckp nak balik.... nak balik... nak balik....
ermm sabar eh syg... dh sehat boleh laa balik....

then sy g opis....
huhu seminggu tak masuk opis.....
boleh tahan gak byk nya keje... tak pe.. pelan2 settle,,
ari ni... budak2 opis mcm sedih.... sbb??? sbb x lama lagi sy dah nk tukar ke tempat lain...
elehhh sedih laa sgt... tah2 korg suke pe sy x de.... (sy bergurau) tapi... cik PA tiba2 nangis... wehhh siyus laa pulak dak neh... huh....
adoiiiyaiiiii....

sy masuk bilik.... adehh sy lak yg sedih.... huh!!! xmo cm ni laaaaaaa... fokus3.... kerja!!!
on ym....
arghhhhh... tiba2 sy jadi marah bila baca 1 off9 msg there....
selalunya... sy malas layan... kalau org ckp ape pun....
ari ni... terasa nak buzz die ,,
mcm2 sy taip... marah dia balik.... arghhhhhhhh .
kalau sekali dia ckp mcm tu... sy boleh sabar... 2 kali.. 3 kali 4 kali ok lagi kot... tapi ni dah berkali2..... ckp bende yg same.... huh!! sabar sy pon ade hadnya....
ade ke dia tuduh sy yg menjadi punca menyebabkan seorg dj tu berdj,, di salah 1 radio.... (huh sungguh x masuk akal)
semua yg berlaku di radio tu sbb sy.... erghhhhh.... sbb sy ni kontrol affa... sy x benarkan affa dj kat radio lain... blaaa3333....
dia gak ckp.. affa tu dah mcm org bodoh... dgr je ckp sy..... wuaaargghhhh!!!!!

bo***... kalau ye pon aku kontrol affa,, ape kena mengena ngan ko!!! bf aku... suke ati aku lah nk kontrol ke ape ke.... huh!!!
blaaa3333..... !@#$%^&*.....

dia ckp... dia nak paste ape yg sy taip marah... maki... watever,, tu pade affa.....
yesss pls..... sile kan..... sile paste semua... jgn tgglkan 1 word pon... okek!!!!
pastu... terus dia off9..... huh!!!
blog comments powered by Disqus
 

Friends