Sunday, August 16, 2009

engkau tetap sATu...

salam..
12.36am.... nk tdo... tapi mate niii x nak pejam je.....
wahai mata.... pejam laaaaaaaa..... ermmm ari nii.... sy boleh keluar wad dah..... :D alhamdulillah

korg tau x......saye rasa ape mlm ni???----> rase teruk sgt.... nape eh rasa cm ni???
ermmm.... ermmm sebab... tah ape yg saya buat... sampai kan boleh ilang org nyer mood nak keje.... :( teruknyerrr saya niii.... erghhhhhhhh
i'm sorry........ sooooo sorry...... saye salah........ :(

tapi kan... x bole kah bersabar sket atas kesalahan kecil saye tu??? hukhukhuk....
kenapa lah asyikkkkk ade masalah je..... mungkin kah kita tiada _____........
mula lah sy ni nk pk mcm2.....
erghhhhh stop it.... jgn pk bukan2..... sy kan selalu positif... so pk yg baik2 je K????????? ari ni sy nk pose lirik ni....... lagu ni..... saya suke... die pon suke..... selalu die play kan utk saya time die on air...

Engkau Tetap Satu

~Wow~

Saatku rindu padamu
Seru ku seru namamu bertalu
Rimbunan rindu yang bertemu
Menjadi lembaran cintaku
Ku serah kepadamu


Bila ku sebut namamu
Damai di ruang hatiku ini
Ku seru namamu bertalu
Menjadi lembaran kasihku
Ku serah kepadamu

Engkaulah yang satu
(Engkaulah dewiku)


Mustika kalbuku
Kasih dan rinduku oh
Hanyalah padamu
Engkaulah kasihku
Tiada duanya
Biar jadi hamparan
Kasihku padamu
Tanpamu siapalah aku.........




blog comments powered by Disqus


MusicPlaylistRingtones

 

Friends